Пропускане към основното съдържание

ТОП 5 поредици, които нямам търпение да прочета

Здравейте, читатели и мечтатели! 
.
.
.
Само на мен ли ми се струва, но във въздуха се носи мирисът на есента? Много съм щастлива, защото това ми е любимият сезон (йеей). А само като си помисля за Halloween 😍😍 Но сега да се завърнем към реалността, защото меко казано два месеца са си доста време.
Днес реших да Ви споделя доста популярни книги / поредици, които аз не съм прочела. (все още) 😃

5.  " Аз преди теб" на Джоджо Мой (издава ИК ХЕРМЕС )

Въпреки, че съм гледала филма и съм плакала като луда (много си падам по драмата) в киносалона, още не съм прочела книгата, нито пък продълженията ѝ.  В последно време доста нашумя последната книга от поредицата, а именно " Все още аз", а аз продължавам да се чувствам виновна, че не съм прочела поредицата.  Макар че в последно време бях като Ниагарският водопад (плаках на всяка прочетена книга) 😭😭 нямам търпение да се докопам до цялата поредица.

4. Книгите на Сара Дж. Маас (издава ИК ЕГМОНТ )

ШОК! Да, не съм прочела нито " Дворовете", нито "Стъкленият трон". Това се дължи на факта, че живея в Марс. Хаха, шегувам се. Всъщност няма причина защо не съм ги прочела. Просто не ми беше до тях, имах дооста други книги, които да прочета, а като се замисля за "Стъкленият трон" многото книги малко ме уплашиха. Но нали пък идва магичното време от годината, а защо да не се потопя в магията на книгите точно тогава? 🤔


3. Книгите на Касандра Клеър ( издава ИК ИБИС )

Нали не смятахте, че като не съм прочела Маас, то поне ще съм прочела Касандра Клеър. Е, не съм. От доста време искам да ги прочета, но както разбрахте малко се плаша от дълги поредици 😅 Толкова много исках да знам какво се случва, че даже започнах да гледам сериала, но уви реших че по-добре да прочета първо книгите,
 след това да изгледам сериала. Дано в скоро време успея. Стискайте палци. 


2. " Пърси Джаксън и боговете на Олимп " от Рик Риърдън ( издава ИК ЕГМОНТ )

Честно казано колкото повече напредваме, толкова повече започвам да се срамувам. Много се интересувам от митове и легенди, особено пък старогръцките ми се струват доста завладяващи, ноо ето ни тук и си говорим как не съм прочела " Пърси Джаксън и боговете на Олимп". Гледала съм филмите, но съм почти убедена, че книгите са в пъти по-добри. Много път съм се канила да прочета поредицата, но се оказва, че дори не я притежавам (какъв ужас 😃😃) Но затова пък още от сега съм си намислила какво да ми подарят за Коледа.

1. " Хари Потър " от Дж. К. Роулинг  (издава ИК ЕГМОНТ )

И стигаме до заветното първо място, и не, не се шегувам. Не съм прочела " Хари Потър" - #shame 😭😭. Знам за света на книгата (уникален) прочела съм поне първата книга и в момента чета втората, и смятам скоро да завърша цялата поредица. Но за съжаление, докато не прочета цялата поредица, това ще си остане най-голямата читателска грешка.




Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.