Пропускане към основното съдържание

Caraval Tag

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Как сте прекрасни мои мечтатели? Съжалявам за дългото си отсъствие, но знаете как е - училище, входни, изпитвания и т.н. Въпреки, че не успях да кача в блога, аз прочетох доста книги и сега вече официално съм се захванала с поредицата "Хари Потър". Знаете, че поредицата беше на първо място в класацията ми ТОП 5 поредици, които нямам търпение да прочета и вече съвсем серозно осмислям да я прочета до края на годината. 😊😊
Съвсем наскоро прочетох "Каравал" от Стефани Гарбър и случайно се натъкнах на този таг в инстаграм. Реших, че днес съм настроена да направя таг и каква друга възможност, за да реализирам този таг?😆 Кексът и чаят са неразделна част от моят уикенд и затова снимката изглежда така. 😇😅Вие как си прекарвате края на седмицата?


🧡Invitation letter - a book release that you have waited patiently for a long time 
- Още си чакам. 😃 От доста дълго време чакам на български език да излезе "Call me by your name". Според мен историята ще е нещо велико и нямам търпение да я издадат. 

🧡Scarlett Dragna - favorite book sibling 
- Не е един, а са двама. Близнаците Фред и Джордж Уизли от "Хари Потър". Е да, нямаше как да мина без да я споменавам. 😃


🧡Julian Marrero - a character that you'd like to tag along in a magical escapade 
- Няма как да минем и без моята all time favorite Мира от "Среднощният диамант" на Ришел Мийд. Ако не сте прочели мнението ми за книгите от поредицата може да го направите тук

🧡The mood changing dress - a book that really played with your feelings 
- "Благословени" от Цвети Владимирова. Аз съм човек, който винаги е вярвала, че съдбата ни е предопределена и че всичко, което ни се случва трабва да се случи, независимо дали е добро или лошо. Краят на тази книга ме съсипа. Част от мен знаеше, че ще стане така, но другата не искаше да повярва. Само мога да ви кажа, че помня как плаках два дни. 😞

🧡Carousel of roses - a book that is too beautiful. that it hurts 
- Разбира се, че това е "Перфектна химия" от Симон Елкелес. Толкова прекрасно написана книга, че наистина боли. 
🧡Castilio Maldito - a book that made you lost track of time
- Това беше именно "Каравал". Книгата определено е вече сред любимите ми, не помня даже как я завърших, а просто бях: "Ама, тя е свършила??"

🧡A heart made of black - a book or character that has given you trust issues 
- Е, това е поредицата на Лейни Тейлър - "Създадена от дим и кост". Още не съм я прочела, именно по тази причина, че има доста различни отзиви за нея и аз не знам дали наистина ще си струва. 😕
🧡Burnt sugar sider - a book that has a monochromatic start but it still worth in the end 
- Tук поставям любимката на всички ни, а именно Колийн Хувър с нейната "Жестока любов". Мисля, че в началото беше малко банална, но ах този край. Велика авторка!

🧡Donatella Dragna - a character that has the most unexpected turn 
- Тук пак се връщаме към Ришел Мийд, но този път към "Бляскавият двор". За мен беше неочаквано една аристократка да отиде и  да работи като робиня. Няма да издам повече. 🙍

🧡The Caraval - a place where dreams and wishes come true 
- Ще бъде грях, ако тук не поставя "Хари Потър". Просто е невероятен и нямам търпение да завърша поста и да се върна да си чета "Хари Потър и затворникът от Азкабан"

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.