Пропускане към основното съдържание

ТОП 5 книги, които нямам търпение да прочета

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Наскоро Ви споделих поредиците, които нямам търпение да прочета и след като се замислих разбрах, че имам и доста книги, които не съм прочела. Днес ще Ви разкажа за книгите, които са доста "хайпвани" и аз нямам търпение да прочета. 😇😇 Не се съмнявам, че всяка от книгите е прекрасна по своему. 😊😍 Enjoy!😻
5. "Забранете тази книга" на Алън Грац (издава ИК СОФТПРЕС )

Започваме тази класация с една книга, която мисля, че ще заобичам с цялото си сърце. Защо ли? Ами по простата причина, че става въпрос за книга, в която се говори за книга. 📚💌
Виждала съм толкова много прекрасни отзиви за тази книга, че още се питам как не съм я прочела досега. 🙌


4. "Сол при солта"  на Рута Сепетис (издава ИК СИЕЛА )

Историята ми е слабото място. Винаги съм обичала историята и съм била на принципа, че историята учи. Така и не разбирам защо не чета исторически книги. Но от доста време се каня да прочета точно тази книга, защото обичам истории на герои, които се пресичат в дадена точка. Мисля, че ще прочета тази книга съвсем скоро, защото тази година в училище ще учим за Втората световна война и искам да съм подготвена. 😃



3. "Елайза и нейните чудовища" на Франческа Запия (издава ИК ИБИС )

Честно казано не знам защо искам да прочета тази книга. Усещам, че е книга за мен и като я прочета ще я заобичам. Корицата е прерасна, не се съмнявам, че и сюжетът на книгата е запленяваща. Като любител на тийн литературата, няма да пропусна да прочета тази прелест. 😍



2. "Разказът на прислужницата" на Маргарет Атууд (издава ORANGE BOOKS )

Окей. Тук поне имам причина защо още не съм прочела тази книга. Като изявена феминистка не мога да се настроя психически да прочета тази книга. Много искам да я прочета, но просто не мога да си го причиня да я прочета без да съм готова и да не я заобичам, толкова колкото мисля, че заслужава да бъде заобичана.




1. "Луди богаташи" на Кевин Куан (издава ИК ЕГМОНТ )

И стигаме пак до заветното първо място и (барабани моля) "Луди богаташи" на Кевин Куан.
Не мога да Ви опиша с думи колко много искам да прочета тази книга и колко много имам нужда да го направя. След толкова много епични фентъзи романа имам огромна нужда от разтоварваща книга, като тази. Не може да си представите как се чувствах, когато открих точно книгата за този случай. Мога да Ви осигуря, че книгата ще бъде прочетена съвсем скоро.



Ще се видим съвсем скоро и не забравяйте да прочетете всеки ден, защото всеки читател всъщност е мечтател. 💘🤲😍

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.