Пропускане към основното съдържание

Книжни придобивки за месец Август

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
.

Hello, September!

Тъй стана и есента вече чукна на вратата ни. Йеей, много съм щастлива. Вече може да се настроим към крийпи книги и филми. Извадете тиквите, направете си чай и се настанете удобно, защото сега ще Ви споделя книжните си придобивки са месец Август, които изобщо не са малко. През Август се сдобих с общо 15 книги и сега е времето да ги споделя с Вас 😮😃 


Първите 6 книги си поръчах от промоцията на ИК СИЕЛА за м. Август и те са: 

1.  "Златен син" и "Утринна звезда" от Пиърс Браун - Въпреки, че още не съм прочела първата част на поредицата, това не ме спира да си купя следващите части от нея. Като всеки един читател и аз си имам своите книжни моменти и с нетърпение очаквам да ми дойде книжната вълна за фантастика, колонии на Луната и т.н. , за да мога да се нахвърля с 100км/ в час на тази поредица. 🙊😃                                                           



2. "Гневът и зората" на Рене Ахдие - В последно време осъзнах, че аз като читател не съм прочела доста от най-популярните книги за момента. Реших да променя този факт и за да се подготвя за тази книга даже си купих и "Хиляда и една нощ" , която също още не съм прочела, но това не означава че няма. Нямам търпение за едно приключение в Близкия Изток. 



3. Поредицата "СТРОМ" от Еманюел и Беноа Дьо Сен Шама - Ох, изморих се, докато напиша това име 🤣  Една поредица за пътуване във времето и в пространството, за тайни и загадки. Тези причини ми се сториха достатъчни, за да си купя цялата поредица и то само за 15лв.





Купих си два броя от списание "BRAVO" , защото имаха подарък книга от издателство Егмонт, а за да намеря точно тези две книги обиколих цели два града. 😄😉

4. "Моето нещо" от Марси Лин Къртис - Много исках тази книга още от мига, когато я зърнах за първи път в книжарницата и много бях щастлива, когато разбрах, че се предлага като подарък със списанието. Реших, че това е перфектният момент, за да си я набавя.



5. "Писма до изгубените души" от Бриджит Кемерер - Това е (още) една много популярна книга, която липсва в моята библиотека и аз не съм прочела (какъв шок). Мисля, че с тази книга ще си изплакна очите, затова чакам подходящият момент, за да мога да плача подготвена.

6. "Създадена от дим и кост" на Лейни Тейлър (издава ИК Егмонт ) - Не мога да повярвам, че си набавих цялата поредица на много изгодна цена. Благодарности на момичето, което ми ги продаде. Определо тази поредица е начело на TBR - а ми.



Следващите четири книги си ги купих от промоцията на Озон :

7.  "Сапфирено-синьо" и "Смарагдово-зелено" от Керстин Гир (издава ИК ИБИС ) - Гордо мога да заявя, че вече прочетох цялата поредица и то за по-малко от седмица и може да очаквате ревю в блога скоро.


  8. "Самодива" от Краси Зуркова (издава ИК Егмонт ) - Признавам си, купих книгата, защото знаех, че в нея има любовен триъгълник, а аз обожавам любовни триъгълници. Вече започнах книгата и за голяма моя изненада много съм впечатлена от сюжета. Как само старогръцките митове и легенди се преплитат с българския фолклор. Още не съм я довършила, но Ви я препоръчвам с две ръце💓


9. "Перфектна химия" от Симон Елкелес (издава ИК ИБИС ) - И стигаме до последната моя книжна придобивка за месеца. Тази книга си я купи повече романтичната ми душа, отколкото самата аз. В определени дни от месеца имам нужда от романтични книги и тази е перфектната за този случай.


Това са всички мои книжни придобивки за месец Август. Признавам си, малко прекалих, но за сметка на това си слагам книжна забрана - да не си купувам повече от 3 книги за м. Септември. (Все пак не мога да мина без никакви.) Стискайте палци да успея. Сега отивам да си почета и Вие направете същото, защото всеки читател, всъщност е мечтател. 🌄🌞

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.