Пропускане към основното съдържание

The end of summer book tag

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Вече е доста късно и утре е първият учебен ден, но това няма никакво значение, защото моята луда глава реши, че трябва да направя този таг по случай края на лятото. 😄😀
Есента и зимата са ми любимите сезони, затова този таг ми действа перфектно, като знам че вече официално след седмица ще е есен. 🍂🍁
За този таг ме тагнаха доста букстаграмъри в инстаграм, за което съм им много благодарна. ❤️

♡Първият въпрос е за най-добрата книга, която съм прочела през лятото.
За никого не е лъжа, че най-добрата книга, която прочетох беше "Среднощният диамант" от Ришел Мийд. Имам ревю и ако ви е интересно може да го прочетете тук . 😉
Вторият въпрос пък се отнася за най-лошата книга, която съм прочела през лятото.
Не мога да ви кажа, че книгата беше лоша, но определо не беше моята. Тази книга е "Дон Кихот" и знам, че е любима на доста хора, но и без това аз не мога да се разбера много с класическа литература, още повече пък, когато ми е задължена от училище. 😐
♡Третият въпрос ми е любимият, защото се отнася за книжните ми покупки, а именно колко книги съм си купила през лятото. 
Честно казано изгубих им бройката, но мисля че между 25-30 книги. Да, малко се олях. 😆😆
♡Стигаме и до четвърта категория: Най-хубавата корица на книга, която си купи това лято?
Според мен най-прекрасната корица на книга, която съм си купила през лятото е корицата на "Сапфирено-синьо" на Керстин Гир. Просто е невероятна. 😍😍
♡Пети въпрос: Кой е най-добрият филм направен по книга, която гледа това лято?
Не мисля, че филмите по книги, които изгледах са добри. Като цяло не ми хареса нито един от тях, но  ако трябва да избера ще избера "Всеки ден".
♡Шестият въпрос е за книга, която съм искала да прочета през лятото, но така и не съм успяла.
Тази книга е първата от "Дворовете" на Сара Дж. Маас, а именно "Двор от рози и бодли". Не успях да стигна до нея по адски много причини и знам че трябва да я прочета, защото толкова много хора ми я препоръчват и ще го направя съвсем, съвсем скоро. 
♡И стигаме до седми и последен въпрос: Коя книга може най-добре да опише твоето лято?
Ами честно казано не знам дали има такава книга, защото цяло лято си лежах и не мисля, че се намира такава книга. 😅😅

Това беше от мен засега. Пожелавам ви лека нощ и щастлив първи учебен ден! 😊😊


Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.