Пропускане към основното съдържание

Нова година, нови книги

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Честита нова година на всички! Пожелавам на всички здраве, щастие, любов и много книги и книжни моменти!📚 Нека през новата година се сбъднат всички ваши мечти и тя бъде изпълнена с мир по света!
Завръщам се от кратката си почивка в блога с нещо, което дори не знаех, че ще направя. Та да, реших да направя свой собствен таг. Сто процента има нещо подобно в безкрайната социална мрежа, но това ми хрумна съвсем неочаквано и всички категории в тага са лична моя идея. 
Тагът се казва #NewYearNewBooks и се състои от 6 категории, които са разделени на две части. Първите три въпроса се отнасят за определа книга, а следващите три за дадено издателство.😇

⭐ Първата категория е: 
Книга, която събира прах от доста време, но през новата година ще ѝ дадете шанс.
За мен тази книга е "Бъдеще" от Дмитрий Глуховски. Бях я закупила преди доста дълго време и даже започнала няколко пъти. В периода, когато я бях закупила бях запленена от резюмето ѝ, но сега след време като я погледна се сещам за необратимия начин, по който нещата се развиват и манипулативният контрол на висшестоящите. Надявам се в най-скоро време да я прочета и да ви споделя мнението си за нея. 

⭐Втората категория е:
Книга, която е начело на TBR-а ви от много време, но неочаквани събития пречат да се доберете да нея.
Никого няма да учудя като като заявя, че за мен тази книга е "Двор от рози и бодли" от Сара Дж. Маас. Книгата води TBR листата ми може би от 4-5 месеца насам, но винаги възникват препятствия, когато съм готова за нея. Надявам се 2019 да е годината на неизживяните книжни моменти, за да мога най-накрая да се добера до тази красота.

⭐Третата категория е:
Книга, която получава толкова много хайп, че няма как да я пропуснете.
За мен това се отнася за цяла трилогия. Преди месец с излизането на последната книга от трилогията  "Илумине", именно с "Обсидио" се вдигна доста шум, а аз дори още не съм прочела дори първата книга. #shame Не знам как така не съм я закупила все още, защото я гледам още от 2016 година и все не мога да се докопам до нея. Нямам съмнение, че ще ми допадне, дори може би, че ще се нареди сред любимите ми.


⭐Четвъртата категория се отнася за:
Книга, която ще ви е първата за дадено издателство.
Срамувам се да споделя, че не съм прочела нито едно заглавие от издателство ЕМАС. През новата година ще експериментирам много с нови книжни приключения и пътешествия в повече книжни светове. По принцип аз не обръщам голямо внимание на издателството на дадена книга. Ако резюмето ме грабне, то обезателно трябва да прочета книгата. Случаят с това издателство е че съм си набелязала много книги от доста време, но честта да ми бъде първата ще е на "Зимна песен" от С. Джей-Джоунс. С тази невероятна корица просто нямаше как да я пропусна. 

⭐Петата категория се отнася за:
Издателство, което ви спечели през изминалата година.
Няма съмнение, че през изминалата година от Orange Books избухнаха. С всяка изминала издадена книга от тях, те затвърдяват позицията си за книги, които са трябвали задължително да бъдат издадени. А честта се пада на тях. Заглавия като "Къщата на фуриите" , " Глад" и "Пурпур" са само част от заглавията, с които те ни зарадваха през изминалата година. 


⭐Шестата категория се отнася за:
Издателство, за което имате най-големите очаквания през новата година.
Преди няколко дни от издателство Ибис обявиха някои от книгите, които са планували да издадат през тази година. След като видях поста им аз останах без думи и просто нямам търпение да се сдобия с всяка една от книгите им. Планувала съм да си купя много книги, даже и някои подаръци от тях, защото книгите им са винаги на ниво и са перфекнти за подаръци. Определено нямам търпение да видя Queen of air and darkness. 😍😍

Надявам се тагът, който така съвсем неочаквано сътворих да ви е харесал. Проверете също и инстаграм профила на блога, където съм много по-активна. 😊 Уютни снежни дни!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.