Пропускане към основното съдържание

Най-добрите книжни попадения за първото тримесечие на годината

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
През първото тримесечие на годината се натъкнах на доста добри заглавия, за които нямам търпение да ви говоря. За три месеца успях да прочета общо 13 книги, от които някои добри, някои разочароващи. Но днес съм тук, за да си поговорим за най-добрите от тях. След като разгледах трите си избора за най-добри книги, разбрах че всички са на издателство Егмонт, за което им благодаря за издаването на тези прелести. Надявам се за в бъдеще да продължат да ни радват с други добри издания. 


А ето тези книги са най-добрите ми книжни попадения за първото тримесечие на годината:
  • "Хари Потър и Орденът на феникса" - Дж. К. Роулинг


Eдва ли има много хора като мен, които не са прочели поредицата "Хари Потър". Е, и аз вече не искам да попадам в тази група и затова се нахъсах да я прочета. Сега вече разбирам защо толкова много хора са влюбени в нея. Толкова е вълшебна. Сложила съм "Хари Потър и Орденът на феникса", защото това беше последната от поредицата, която завърших и най-емоционалната според мен. Това е цял един нов свят, магичен свят, в който влезете ли веднъж цял живот ще носите частица от него във вас самите. За всички, които все още не са се сблъскали с магията на Хари Потър, направете го. Няма да съжалявате и никога няма да бъдете същите. Благодаря на Дж. К. Роулинг, че създаде този магичен свят.
  • "Принцеса на пепелта" - Лаура Себастиън 


Прекрасно начало на поредица! Знам, че за тази има доста противоречащи се мнения, но за мен беше доста интересна.  Книгата има всичко, което една добра книга трябва да има - екшън, приключения, интриги, предателства и любов. За всички, които все още не са наясно аз обожавам любовните триъгълници и в тази книга имаше един с доста добри изградени герои. Не искам да се задълбавам много в сюжета на книгата, но не мога да не спомена, че в книгата има един принц, който ми спечели сърцето, а моето сърце много трудно се печели. Знам, че втората от поредицата вече е издадена и силно се надявам и аз да си намеря свободно време и да седна да я прочета.
  • "Двор от мъгла и ярост" - Сара Дж. Маас

Ето заради тази книга този пост се забави толкова дълго. Защото дори сега, 2 седмици след като съм завършила книгата, дори да съм на 100 страници от завършването на третата, не мога да осмисля как за Бога една книга може да бъде толкова СЪВЪРШЕНА? За щастие всички книги от поредицата са издадени, защото ако трябваше да чакам 2 години, за да получа третата със сигурност щях да полудея. Както вече отбелязах много малко ми остана да завърша и третата, след което искам да направя едно общо ревю на поредицата Преди година, когато приятелите ме караха да прочета поредицата им отвръщах, че може би тези книги не са за мен. По-голяма глупост не съм могла да кажа, защото определено в книгите има за всеки по нещичко. Надявам се, ако има някои колебаещи се дали да прочетат поредицата, да съм им помогнала. Ако пък не да се върнат и да прочетат първите 4 реда от мнението ми за "Двор от мъгла и ярост". Както вече отбелязах много малко ми остана да завърша и третата, след което искам да направя едно общо ревю на поредицата.

Ето тези книги бяха моите най-добри попадения. Силно се надявам за в бъдеще да се натъквам на все повече и все повече добри книги. А на вас кои книги ви направиха най-силно добро впечатление в набалото на годината?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Двор от мъгла и ярост" - Сара Дж. Маас

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Преди известно време бях споделила с вас мнението си за  "Двор от рози и бодли"  от Сара Дж. Маас, която се оказа леко разочароваща за мен.  Въпреки нежеланието си да продължа поредицата, аз захванах втората,  а именно - "Двор от мъгла и ярост", която пък от своя страна се превърна в една от най-любимите ми книги. Не знам по какъв начин да ви опиша какво изпитвам към тази книга - предубеденост в началото, любов към средата и изключителни обрати към края, които ме оставиха с отворена уста. Една книга, която ще заслужи отделеното за нея време докрай. Дайте ѝ шанс, определено няма да съжалявате. РЕВЮТО СЪДЪРЖА СПОЙЛЕРИ ЗА КНИГА ПЪРВА! Автор:   Сара Дж. Маас Година на издаване: 2017г. Страници: 720   Корична цена: 24.90  лв. Издателство: Егмонт  Фейра оцеля от хватката на Амаранта и се завърна в Двора на пролетта, но на висока цена. Въпреки че вече притежава силите на Върховен елф, сърцето ѝ остав