Пропускане към основното съдържание

Какво ще чета по време на празниците?

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Днес официално беше последният работен ден преди Великденските празници, а аз вече от няколко дни умувам с кои книги да ги прекарвам. В последно време преминавам през доста различни периоди, които се отразяват и върху книжния ми живот. Уж искам да чета нещо леко и приятно, но в същото време искам да прочета книга, която ще ме промени и ще ме накара да я помня за дълго време. Реших да се спря на тези заглавия, защото някои от тях искам да ги прочета от доста време, а други ми хванаха окото съвсем наскоро. Надявам се, че ще успея да прочета всички тези заглавия, ако пък не, през май също ни очакват празници. 😉


  • "Хари Потър и Нечистокръвния принц" - Дж. К. Роулинг

Като за начало си поставих за цел да прочета последните 200 страници от "Хари Потър и Нечистокръвния принц". С ръка на сърцето мога да заявя, че това е най-прекрасната история написана някога. Не мога да повярвам, че все още не съм  прочела поредицата, но и в същото време не искам магията да свърши. Хората, които са израснали с тази поредица са големи щастливци, макар че смятам дори и на 70 да я бях прочела пак щях да съм толкова много влюбена в нея. Думи не могат да опишат колко е уникална! Ако все още има хора, които се питат дали поредицата ще им хареса, отговорът е абсолютно да.

  • "Daisy Jones & The Six" - Taylor Jenkins Reid

От около месец вече слушам колко е прекрасна тази книга и реших най-накрая да я прочета и да се уверя дали наистина е толкова добра, колкото я представят. Знам само, че в книгата проследяваме историята на Дейзи Джоунс, която по стечение на обстоятелствата попада в една рок група и заедно с още шестима души пресъздават най-добрата музика от последните десетилетия на 20 век. Тази анотация успя да ме спечели и силно се надявам да не остана разочарована.

  • "До всички момчета, които съм обичала" - Джени Хан

Наскоро изгледах филмовата адаптация на тази книга и толкова много ми хареса, че реших да си препрочета първата и да продължа с другите две. Толкова сладка история, че сърцето ми се топи като си припомням събитията от книгата.  Накратко, в книгата се срещаме с главната ни героиня Лара Джийн, която пише писма на всички момчета, в които се е влюбила, адресира ги, но никога не ги изпраща. Всичко в живота ѝ се променя, когато някой решава да изпрати писмата ѝ. Лека и неангажираща история, която горещо препоръчвам.

Надявам се да съм ви била полезна. Пожелавам на всички приятно прекарване на празниците и хубави моменти със семейство и приятели!😇

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.