Пропускане към основното съдържание

Ревю | "Бляскавият двор" - Ришел Мийд

Здравейте,читатели и мечтатели!
.
.
.
Привет, привет! Днес реших да ви говоря за една моя много любима книга, която за съжаление попада в графата на подценените книги. Става въпрос за първата книга от сравнително по-новата трилогия на Ришел Мийд - "Бляскавият двор". 
Когато започнах да чета книгата, аз не бях запозната със стила на писане на авторката и не знаех какво да очаквам. Не бях прочела нейните много по-известни поредици "Академия за вампири" и "Кръвни връзки" и това ми беше първата "среща" с авторката. Мнението, което изградих след прочитането ѝ е че авторката пише по изумително приятен начин и не напразно е доста популярна през последните години.
Автор: Ришел Мийд
Година на издаване:2016
Страници:584
Корична цена:14.9 лв.
Издателство: СИЕЛА (Ciela teen)
В началото на книгата се срещаме с младата графиня на Ротфорд - Елизабет, която трябва да спаси семейството си от разоряване, като се съгласи на натрапен брак. Ужасена от тази идея, тя трябва да реши дали да се съгласи да живее живота, уредена ѝ от други или да избяга, оставяйки целия си предишен живот зад гърба си.
Вярна на несломимия си дух, тя разменя мястото си с това на личната си прислужница /Аделейд/и така се озовава сред лъскавите коридори на Бляскавият двор. ❤️
Бляскавият двор е училище по етикет, което превръща млади момичета от бедно потекло в изящни дами, за които после намира богати съпрузи в Новия свят. Момичетата, които се стараят могат да се надяват на блестящо бъдеще, много по-различно от това , което са познавали до момента. Аделейд идва от свят на разкош, но никога не ѝ е било позволено да избира пътя си сама. 
Залогът е еднакво висок за нея и съученичките ѝ - Бляскавият двор е пътят към тяхното спасение, а изкачването в йерархията му - единственият начин.
Но мрачни тайни управляват привидно лъскавият двор. С помощта на Седрик, син на самият господар на двора, Аделейд ще се бори да се добере до истината, преди да е станало твърде късно. Но дали и Седрик не крие опасни тайни? Ще разберете, след като прочетете книгата.
Цялото това пътешествие между страниците на "Бляскавият двор" ме дари с изключително приятното чувство, че именно аз съм в ролята на главната героиня. 
Изправена пред препятствия и заплахи, нашата главна героиня винаги успява да се измъкне някак си от ситуацията и да продължи своя борбен път.
Моменти изпълнени с трепет, напечени ситуации и неочаквани обрати така ускориха пулса ми, че нямаше да го преживея, ако междувременно не съществуваха и романтичните моменти, които ми стоплиха душата и ми разтопиха сърцето.
Романсът в книгата е на преден план, но това не означава, че останалите аспекти са на прекалено заден. В книгата се разглеждат изключително важни теми като еретизъм, расизъм и проблемите между бедното и богатото население на Новия свят.
Ако цялото това описание не ви заинтригува, то бих ви казала да не се залъгвате така лесно, а просто да дадете шанс на книгата. Аз лично, нито исках да купувам книгата, нито да я прочета. Това, което се случи мога единствено да го нарека "игра на съдбата", защото един ден съвсем импулсивно реших, че искам да я притежавам и да я прочета. Благодарна съм от сърце за всичкото това, което се случи, защото книгата е една от най-любимите ми и не знам какво бих направила, ако не се бях срещнала с нея.
Любим цитат: “We’re all in charge of our own lives—and we have to live with the consequences of the choices we make.” 
Оценка: 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.