Пропускане към основното съдържание

ТОП 5 книги, които искам да си купя до края на годината

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Привет, книжни душички! Как сте? От скоро размишлявам какви книги да си купя. Нали знаете как е - Зимният панаир, Коледа... 🎅 Та реших, че искам да ви споделя с какви книги възнамерявам да се сдобия до края на годината.  Въпреки, че си правя списък, това не означава, че няма да си купувам и други книги. Със сигурност ще има случаи, в които няма да мога да се въздържам. 😄😄 Извинявам се, че постът няма да е много дълъг, но не обичам да знам много за книгите, които планувам да купувам. 😉
5. "Евърлес" - Сара Холанд
Това е една от най-новите заглавия на ИК Егмонт и аз нямам търпение да се сдобия с тази прелест. Историята ми звучи доста интересна. 
"В кралство Семпера времето е разменна монета – извлечено от кръвта, обвързано с желязото, използвано, за да се прибавят часове, дни... години към човешкия живот. По тези земи аристократите като Гърлинг притежават векове, докато обикновените хора изживяват малкото си време, потънали в нищета."  
И на вас ви се стори интересна, нали? 
4. "Град от кости" - Касандра Клеър
В последно време имам слабост към всички книги на ИБИС. 😃
Ако сте прочели вече публикацията ми за ТОП 5 поредици, които нямам търпение да прочета , то знаете, че не съм прочела нищо от Клеър. В най-скоро време искам да променя този факт, тъй като така мисля, че съм изолирана изцяло от книжния свят. Пиша за първата книга от поредицата, но определено имам намерението да си купя всичките, защото знам, че не само ще украсят библиотеката ми, а и ще са едни от най-любимите ми.😋😄
3. "Четирите цвята на магията" - В. Е. Шуаб (издава ЕМАС)
Пътешествия из паралелните светове.  Това звучи точно по мой стил. Обожавам пътуванията във времето, пространството и паралелните светове. Искам да прочета тази книга още откакто излезе, но все не мога да стигна до нея. За всички мои близки: Hello, Коледа е близо! 😃😃
2. "Аз, вещицата" - Дебора Харкнес
Не знам дали остана жива душа, която да не е разбрала, че по книгата направиха сериал, на който по всичко си личи, че е прекрасен. Доколкото разбрах, тиражът на книгите е изчерпан, но това не означава, че от издателството няма да пуснат нов. Да, говорих с издателството (БАРД) и ми казаха, че планират да преиздадат книгите към края на Ноември.  Вампири, вещици - това звучи доста spooky. 👻
1. "Мечокът и славеят" - Катрин Арден 
Това е книгата, за която най-много се вълнувам и съответно поставям на първо място. От не малък брой хора съм слушала, че тази книга е прекрасна, магична, вълшебна. Тази книга е за коледния ми TBR и както може сами да си представите - какво по-магично време от Коледа за тази прекрасна книга. Мисля да си взема и втората част от трилoгията и надявам се в най-скоро време от Orange Books да издадат и третата.
Това е от мен засега. Надявам се днешният ми кратък пост да ви е харесал. Пожелавам ви една прекрасна нова седмица изпълнена с книжни моменти! 📚

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.