Пропускане към основното съдържание

Най-добрите книжни попадения за второто тримесечие на годината

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
Вече оставихме половината година зад гърба ни и единственото, за което можем да ѝ се нарадваме са спомените, които създадохме тогава. Както може би е при всеки любител на книги, хубавите спомени ги свързваме с хубави книги. За мое огромно щастие през второто тримесечие на годината се натъкнах и прочетох доста добри заглавия, за които искам да разкажа на всяка жива душа, защото просто са прекрасни. Този пост е посветен именно на тези книги и искрено се надявам повече хора да се докоснат до магията им.

  • "Хари Потър и Даровете на Смъртта" - Дж. К. Роулинг

Преди около месец завърших тази книга и по този начин сложих край и на тази велика поредица. Както на милиони хора по света, така и на мен ми се превърна в най-любимата поредица на всички времена и то с причина. Защото тази поредица ме запозна с най-вълшебният магьоснически свят, който някога е бил измислен. Защото именно по време на пътешествието си през всичките 7 книги, станах свидетел на най-добрите приятелски отношения, на вяра и на любовта в сърцето на Момчето, което оживя. 😭
Просто ако все още там, някъде има хора, които не са прочели тези невероятни книги, да го направят, защото това са книги, които трябва да се четат без значение от възрастта. 💜💜
  • "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Една любима книга, разкъсала сърцето ми на хиляда парчета...
Ако трябваше да избирам само една любима книга от всичките си любимци то най-вероятно бих избрала тази. Като запален почитател на рок музиката от 70-те, тази книга ме запозна с доста тежки истини за живота на тези изпълнители оттогава. Както се бях изразила и в ревюто си, това е най-сърцераздирателната история, която съм прочела някога, а чета доста такива... Съвсем скоро книгата ще бъде издадена на български език, за което изключително много се радвам, защото тя просто трябва да бъде прочетена от колкото се може повече хора. Подробното ревю на книгата можете да прочетете тук.
"180 секунди" - Джесика Парк
Още една тъжна история, която ме накара сериозно да се замисля за трудностите в живота. Тази книга е просто уникална. По време на прочитането ѝ преминах през какви ли не различни фази, все едно бях във влакче на емоциите... Имаше моменти на смях и сълзи, а имаше и моменти, през които тотално настръхвах и ревах. Последната глава беше толкова напрегната и емоционална за мен, че дори и между хлипанията си можех да чуя как сърцето ми бие... А повярвайте ми, аз не съм от хората, които толкова лесно могат да бъдат въздействани. Прекрасно написана история, която заслужава да бъде прочетена. Можете да прочетете подробното ми ревю тук.
  • "Игрите на глада" - Сюзан Колинс

 Не знам как през всичките тези години, когато тези книги бяха най-известното нещо на света, аз не седнах да ги прочета? Те са просто... великолепни, най-добрите от най-добрите. Доста закъснях с прочитането им, но по-добре късно, отколкото никога.  А и сега, след като вече ги прочетох, започвам да разбирам защо са били и толкова известни. Книгите донякъде са се превърнали в класика в антиутопичният жанр, който ми е един от най-любимите и просто реших, че е време най-накрая да ги захвана. Hе съжалявам за избора си и горещо ви ги препоръчвам. 🐦

Това бяха книгите, които се наредиха на рафта ми с любимци. Всяка една от тях има специално място в сърцето ми и ще си остане там завинаги. Искрено се надявам през втората половина на годината да прочета двойно повече прекрасни книги и да ги споделя с вас. 🤭🙂

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.