Пропускане към основното съдържание

Mid-year Freak Out Book TAG

Здравейте, читатели и мечтатели!
.
.
.
След като изгледох/прочетох всички възможни видеоклипове/постове в социалните мрежи по темата, реших и аз най-накрая да направя този доста нашумял напоследък книжен таг – Mid-year Freak Out Book TAG.
През тази половина на годината успях да прочета общо 33 книги, сред които се наредиха и доста нови любимци. Започнах и завърших доста интересни поредици и си поплаках на някои доста сърцераздирателни истории. Ако се интересувате кои са те, продължавайте да четете. 🌷

  • Най-добрата книга, която си прочел/а досега през 2019 година.
За никого няма да е изненада като кажа, че за мен тази книга е “Дейзи Джоунс & The Six”. Историята - завладяваща още с първите страници, героите - едни от най-добре изградените в книги, а самата емоция, която ще преживеете докато четете тази книга - неописуема. Книгата ще бъде налична на българския книжен пазар от 18 юли и силно ви препоръчвам да я прочетете! Повече за нея прочетете тук.

  • Най-доброто продължение, което си прочел/а досега през 2019 година.
Безапелационно Двор от мъгла и ярост от Сара Дж. Маас. Тази книга направо разтопи, разби и унищожи сърцето ми наведнъж. Просто е прекрасна. Не знам как, но с поредиците на Сара винаги с първата не можем да разберем, но пък втората се нарежда сред любимите ми. Може би съм си препрочитала любимите моменти от тази книга над 10 пъти и не смятам, че някога би ми омръзнало да си ги чета. За по-подробното ми мнение, можете да прочете ревюто ми за нея тук.

  • Нова книга, която все още не си прочел/а, но искаш.

Много бих искала да прочета "Жестокият принц" от Холи Блек, "Как да спрем времето" от Мат Хейг и "Назови ме с твоето име" от Андре Асиман, както и още десетки други книги.


  • Най-очаквана книга за следващата половина на годината.

За тази категория без проблем мога да напиша най-малко още 3 поста, но ако трябваше да се огранича само до 2 книги, то бих казала тези:
Първата книга от новата фентъзи поредица на Рене Ахдие - "The Beautiful", в която действието ще се развива през 1872 в Ню Орлиънс. (8 октомври - световния книжен пазар)
След като съм и още под магията на Каравала няма как да не очаквам и с нетърпение последната част от трилогията, а именно "Финалът" от Стефани Гарбър. Не знам кога от издателство Бард плануват да я издават, но искрено се надявам да е съвсем скоро.

  • Най-голямо разочарование.

За нещастие за мен тази книга бе "Уравнението на любовта" от Хелън Хоан. Имах много високи очаквания за тази книга, които уви не се сбъднаха. Не разбирам изобщо как тя е успяла да надмине Колийн Хувър и е спечелила приза за най-добра романтична книга през 2018 година, но определено не беше моето нещо.

  • Най-голяма изненада.

С риск да се повторя пак ще кажа "Дейзи Джоунс & The Six”. Не очаквах и най-малкото да ми хареса, камо ли да тотално да се влюбя в нея. Както може би вече разбрахте, аз съм тотално влюбена и даже не мога да спра да мисля за нея! Тази книга е любов!
  • Нов любим автор.
Обичам Сара Дж. Маас. Тази жена умее да пише и умее да го доказва по безброй начина. "Дворовете" са една от най-любимите поредици на всички времена, а другата ѝ поредица "Стъкленият трон" я чета в момента и макар още да съм на третата книга, то още от сега съм обладана от света, който е създала.
  • Нов герой, в който си влюбен/а
За тази категория малко ще чийтна и ще кажа Уорнър от поредицата "Разбий ме" на Тахаре Мафи. Тази поредица я завърших още в края на миналата година, но пък в началото на тази прочетох новелата за Уорнър, която ме пречупи. Обичах го още от първата книга насам, но пък с тази новела спечели мястото си в сърцето ми завинаги.
  • Нов любим герой
Няма как да съм заобичала книгите на Сара, а да не съм споменала Рисанд. Този образ е идеалният прототип на мъжа на мечтите ми. Толкова съм плакала на историята му, че не знам дали изобщо мога да мина без да го спомена. Прекрасен! Просто не знам по какъв друг начин мога да ви го опиша.

  • Книга, която те разплака
За мен тази книга беше "180 секунди" от Джесика Парк. Книга, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове, книга за една абсолютно брилянтно написана история за приятелство, любовта и най-вече за истините и трудностите на живота. Можете да прочетете пълното ми мнение за нея тук.

  • Книга, която те е направила щастлива

"До всички момчета, които съм обичала" от Джени Хан ме дари с най-широката усмивка на света. Една лека история, която безпрецедентно ще ви помогне да се отпуснете и ще ви направи лятото по-усмихнато. Повече тук.
  • Най-красивата книга, с която си се сдобил/а
Тъкмо вчера пристигна пратката ми с книгите от трилогията "Адски устройства" на Касандра Клеър и съм тотално влюбена в кориците им. Да, знам че не са от най-красивите издания, дори не са с твърди корици, но аз толкова дълго ги чаках, че когато пристигнаха не можех да откъсна очите си от тях. За мен са повече от красиви.

  • Кои книги трябва да прочетеш до края на годината?
Искам да завърша "Стъкленият трон", да започна "Реликвите на смъртните" или "Адските устройства", да прочета "Берлинска любовна песен", "Споделеният апартамент", "Нощният цирк", "Carry on", "The seven husbands of Evelyn Hugo", и още много други книги. 


Това беше от мен за сега. Благодаря ви, че отделихте от времето си, за да прочетете за приключенията ми в необятният свят на книгите. До скоро! ❤️🖐️

Коментари

  1. Пълно книжно разминаване имаме с теб :) Нямам идея за какви книги говориш, нито пък имам намерение да ги чета, както сигурен съм, че и ти няма да посегнеш към тези, които ме изкушават пък мен ;) Но иначе бройката ни прочетени книги за полугодието е близка - биеш ме с една.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Ревю | "Луди богаташи" - Кевин Куан

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Лукс, висша мода, богатство, интриги и драма! До всичко това може да достигнете, ако прочетете бестселъра на Кевин Куан - "Луди богаташи". Една съвременна любовна история, която ще ви заплени още с първите си страници и заинтригува с пикантните детайли от начина на живот на богаташите в Далечния Изток впоследствие. Едно брилянтно четиво, с което можете да разпуснете, но и четиво, което ще остане за дълго в читателската ви памет. Автор: Кевин Куан Година на издаване:  2018 Страници: 496 Корична цена: 19.9  лв. Издателство: Егмонт; импринт "Анишър" Когато нюйоркчанката Рейчъл Чу се съгласява да прекара лятото с приятеля си Никълъс Йънг в родния му Сингапур, тя си представя спокойна семейна обстановка и неповторими мигове с любимия мъж. Родният дом на Ник прилича по-скоро на дворец отколкото на спокойна семейна къщичка.Това, което Ник е пропуснал да й спомене обаче, са няколко незначителни детай

Ревю | "180 секунди" - Джесика Парк

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да си поговорим за книгата, която ме разчувства толкова много, че буквално плаках с часове. Книгата, която може би повърхностно погледнато изглежда лека и неангажираща, а отвърне разгърната преобръща светове... Става дума за  нашумялата скоро книга  "180 секунди" от Джесика Парк - една абсолютно  брилянтно написана история за приятелство, любов и най-вече за истините и трудностите на живота.   Автор:  Джесика Парк Година на издаване: 2019 Страници: 320 Корична цена: 15.9  лв. Издателство: ICU В началото на книгата се срещаме с Алисън - едно необикновено момиче, което не може да допусне никого до себе си. Израснала в десетки приемни семейства, тя се е научила да оцелява по свой собствен изстрадан закон: да не се привързва към нищо и никого, защото всичко е преходно и за кратко. Дори и след като е осиновена, тя все още не може напълно да се довери на любящия и всеотдаен Саймън, който прави всичко п

Ревю | "Дейзи Джоунс & The Six" - Тейлър Дженкинс Рийд

Здравейте, читатели и мечтатели! . . . Днес съм тук, за да ви разкажа за книгата, която ме разби емоционално и промени изцяло начина ми на мислене. Книгата, която изобщо не беше по моя читателски вкус, а сега вече е част от мен. Ако трябваше да ви я опиша с една - единствена дума, то аз бих казала, че е НЕВЕРОЯТНА. Най-сърцераздирателна история, която някога съм прочела, а чета много такива. Говоря за сравнително новата книга на книжния пазар - "Daisy Jones & The Six" от Taylor Jenkins Reid, която е налична на българския книжен пазар от 18 юли!               Автор: Тейлър Дженкинс Рийд Година на издаване: 2019г. Страници: 480   Корична цена:  18лв. Издателство: Locus Books Всички знаят за успешната рок група "Daisy Jones & The Six", но никой не знае защо се разделят във върха на своята кариера и известност... до момента, в който всичко ни се изяснява . 60-те години на 20 век: Дейзи Джоунс е самотно момиче в огромният Л.А.